Werf nieuwe leden! Breng een lead aan en ontvang een dinerbon t.w.v. € 75. Mail nu je tip

Van krantenpers tot inkijkje in het brein

Een kennismaking met de innovatiefste krantenpers van Nederland, lekker eten, gezelligheid en als afsluiter een inspirerende en humoristische presentatie van filosoof, cabaretier en neurowetenschapper Paul Smit.

Business Club SDV Barneveld was dinsdag 14 maart te gast bij de Koninklijke BDU in Barneveld. Bijna honderd leden kregen een uniek kijkje achter de schermen bij deze Diamanthaan. De krantenpersen draaiden op volle toeren tijdens de rondleiding. Hard nodig om wekelijks 4 miljoen kranten te drukken.

 

De kracht van print

De hoge druksnelheid en de ver doorgevoerde automatisering maakten indruk op de bezoekers. Martin van Ee, commercieel directeur van BDUprint, legde uit hoe de onderneming zich staande houdt in een woelige wereld en benadrukte dat meerdere onderzoeken aantonen dat papieren kranten ook in het digitale tijdperk nog erg goed gewaardeerd worden.

Tijdens het buffet - geserveerd door B.A.S. - werd volop doorgepraat over alle opgedane indrukken. Na het eten was het tijd voor de Goednieuwsshow van Herman Zondag en praatte SDVB-voorzitter Jan van Beek de aanwezigen bij over belangrijke ontwikkelingen binnen de vereniging. Uiteraard ging het daarbij ook over de nieuwbouwplannen voor de kantine en de mogelijkheden voor sponsors om daarbij aan te haken.

 

Inkijkje in ons brein

De presentatie van Paul Smit was het smakelijke toetje van de avond. Het thema: ons brein. Deze inspirerende spreker toonde op energieke wijze aan dat marketing en verandermanagement draaien om beïnvloeding van het gedrag van mensen en dat je daar als ondernemer slim op in kunt spelen. Een serieus verhaal verpakt met veel humor en concrete voorbeelden. Terecht beloond met een enthousiast applaus.

 

De volgende bijeenkomst van Businessclub SDV Barneveld vindt plaats op donderdag 15 juni.

Klik hier voor het fotoalbum van deze avond!

Laatste nieuws

  • MNM lanceert online bieden op huizen

  • Interieurarchitect Goed YD tekent sponsorcontract

  • In the spotlight

    Op sdvbc.nl kunnen leden van Business Club SDV Barneveld zichzelf voorstellen. Handig voor andere ondernemers én klanten om zo te lezen wat je als sponsor van SDVB voor een ander kunt betekenen. Een aantal ondernemers heeft ‘zijn’ pagina al ingevuld met een stukje tekst en een foto. Heb je dit nog niet gedaan? Stuur dan jouw bijdrage en een foto naar info@raak.nu. Heb je hulp nodig? Geef dit dan aan via hetzelfde e-mailadres. Mark Schipper of Geertjan Jansen neemt dan contact met je op en de mannen van raak! zorgen voor een prikkelende tekst. Deze service kost je als sponsor van SDVB niets. 

› Meer nieuws

Van krantenpers tot inkijkje in het brein

Een kennismaking met de innovatiefste krantenpers van Nederland, lekker eten, gezelligheid en als afsluiter een inspirerende en humoristische presentatie van filosoof, cabaretier en neurowetenschapper Paul Smit.

Business Club SDV Barneveld was dinsdag 14 maart te gast bij de Koninklijke BDU in Barneveld. Bijna honderd leden kregen een uniek kijkje achter de schermen bij deze Diamanthaan. De krantenpersen draaiden op volle toeren tijdens de rondleiding. Hard nodig om wekelijks 4 miljoen kranten te drukken.

 

De kracht van print

De hoge druksnelheid en de ver doorgevoerde automatisering maakten indruk op de bezoekers. Martin van Ee, commercieel directeur van BDUprint, legde uit hoe de onderneming zich staande houdt in een woelige wereld en benadrukte dat meerdere onderzoeken aantonen dat papieren kranten ook in het digitale tijdperk nog erg goed gewaardeerd worden.

Tijdens het buffet - geserveerd door B.A.S. - werd volop doorgepraat over alle opgedane indrukken. Na het eten was het tijd voor de Goednieuwsshow van Herman Zondag en praatte SDVB-voorzitter Jan van Beek de aanwezigen bij over belangrijke ontwikkelingen binnen de vereniging. Uiteraard ging het daarbij ook over de nieuwbouwplannen voor de kantine en de mogelijkheden voor sponsors om daarbij aan te haken.

 

Inkijkje in ons brein

De presentatie van Paul Smit was het smakelijke toetje van de avond. Het thema: ons brein. Deze inspirerende spreker toonde op energieke wijze aan dat marketing en verandermanagement draaien om beïnvloeding van het gedrag van mensen en dat je daar als ondernemer slim op in kunt spelen. Een serieus verhaal verpakt met veel humor en concrete voorbeelden. Terecht beloond met een enthousiast applaus.

 

De volgende bijeenkomst van Businessclub SDV Barneveld vindt plaats op donderdag 15 juni.

Klik hier voor het fotoalbum van deze avond!

Laatste nieuws

  • MNM lanceert online bieden op huizen

  • Interieurarchitect Goed YD tekent sponsorcontract

  • In the spotlight

    Op sdvbc.nl kunnen leden van Business Club SDV Barneveld zichzelf voorstellen. Handig voor andere ondernemers én klanten om zo te lezen wat je als sponsor van SDVB voor een ander kunt betekenen. Een aantal ondernemers heeft ‘zijn’ pagina al ingevuld met een stukje tekst en een foto. Heb je dit nog niet gedaan? Stuur dan jouw bijdrage en een foto naar info@raak.nu. Heb je hulp nodig? Geef dit dan aan via hetzelfde e-mailadres. Mark Schipper of Geertjan Jansen neemt dan contact met je op en de mannen van raak! zorgen voor een prikkelende tekst. Deze service kost je als sponsor van SDVB niets. 

› Meer nieuws

Business Club SDVB!

Word nu lid van Business Club SDV Barneveld en haal nog meer uit je zakelijk netwerk!

› Word lid