Werf nieuwe leden! Breng een lead aan en ontvang een dinerbon t.w.v. € 75. Mail nu je tip

fit20: Kort maar krachtig!

fit20 is een innovatieve en unieke fitnessmethode. Doorgaans wordt fitness gezien als iets waar we ons toch op zijn minst een paar uur per week voor in het zweet moeten werken. fit20 laat zien dat dit ook anders kan. Bij fit20 train je namelijk maar 20 minuten per week. Je transpireert niet of nauwelijks omdat je in een koele ruimte traint. Omkleden is daarom niet nodig. Je hebt snel en frequent ongelooflijk goed resultaat.

Focus op de training

Iedereen die één fit20-oefening doet voelt meteen dat het wat met je doet. Het is intensief... Bij fit20 werk je 20 minuten op de top van je kunnen. Om dat veilig te doen, train je altijd met een personal trainer en op top apparatuur. Je hoeft zelf niets in te stellen of te bepalen welke oefening je doet. Je hoeft je alleen maar te concentreren op de oefening en je inspanning. Daarom vind je bij fit20 geen muziek of andere afleiding, maar een rustige, mooie en  prettige ruimte waar met focus wordt getraind.

Uitgebalanceerd programma

De fit20-methode is verankerd in onderzoek, praktijkervaring en gevalideerd door resultaat. Het uitgangspunt van fit20 is dat spieren voldoende prikkel nodig hebben om sterker te worden. Daar is een uitgekiend aantal herhalingen voor nodig, een goede techniek en voldoende weerstand. Het gewicht waarmee je traint is hierdoor zwaarder en er zijn een stuk minder herhalingen. De fit20-training is intensiever dan je gewend bent, maar de duur is veel korter. De personal trainer, die altijd naast je staat, zorgt dat je de oefeningen goed uitvoert en helpt je door de lastige trainingsmomenten heen. De vast afspraak werkt als een positieve stok achter de deur.

Meer tijd over

Na de sterke trainingsprikkel worden je spieren en je hele lichaam tijdens de rustperiode sterker. De optimale frequentie van deze stevige trainingsprikkel en herstel is één keer per week trainen, en de rest van de week rust. Zo wordt 20 minuten trainen per week eigenlijk heel gewoon. Dat geeft tijd, ruimte en energie om aan je werk, gezin of plezier te besteden!

Ervaar fit20 zelf en maak een afspraak voor een gratis kennismakingstraining via www.fit20barneveld.nl.

Laatste nieuws

  • Kerstontbijt woensdag 12 december 2018

  • Nieuwe sponsor: East River Invest

› Meer nieuws

fit20: Kort maar krachtig!

fit20 is een innovatieve en unieke fitnessmethode. Doorgaans wordt fitness gezien als iets waar we ons toch op zijn minst een paar uur per week voor in het zweet moeten werken. fit20 laat zien dat dit ook anders kan. Bij fit20 train je namelijk maar 20 minuten per week. Je transpireert niet of nauwelijks omdat je in een koele ruimte traint. Omkleden is daarom niet nodig. Je hebt snel en frequent ongelooflijk goed resultaat.

Focus op de training

Iedereen die één fit20-oefening doet voelt meteen dat het wat met je doet. Het is intensief... Bij fit20 werk je 20 minuten op de top van je kunnen. Om dat veilig te doen, train je altijd met een personal trainer en op top apparatuur. Je hoeft zelf niets in te stellen of te bepalen welke oefening je doet. Je hoeft je alleen maar te concentreren op de oefening en je inspanning. Daarom vind je bij fit20 geen muziek of andere afleiding, maar een rustige, mooie en  prettige ruimte waar met focus wordt getraind.

Uitgebalanceerd programma

De fit20-methode is verankerd in onderzoek, praktijkervaring en gevalideerd door resultaat. Het uitgangspunt van fit20 is dat spieren voldoende prikkel nodig hebben om sterker te worden. Daar is een uitgekiend aantal herhalingen voor nodig, een goede techniek en voldoende weerstand. Het gewicht waarmee je traint is hierdoor zwaarder en er zijn een stuk minder herhalingen. De fit20-training is intensiever dan je gewend bent, maar de duur is veel korter. De personal trainer, die altijd naast je staat, zorgt dat je de oefeningen goed uitvoert en helpt je door de lastige trainingsmomenten heen. De vast afspraak werkt als een positieve stok achter de deur.

Meer tijd over

Na de sterke trainingsprikkel worden je spieren en je hele lichaam tijdens de rustperiode sterker. De optimale frequentie van deze stevige trainingsprikkel en herstel is één keer per week trainen, en de rest van de week rust. Zo wordt 20 minuten trainen per week eigenlijk heel gewoon. Dat geeft tijd, ruimte en energie om aan je werk, gezin of plezier te besteden!

Ervaar fit20 zelf en maak een afspraak voor een gratis kennismakingstraining via www.fit20barneveld.nl.

Laatste nieuws

  • Kerstontbijt woensdag 12 december 2018

  • Nieuwe sponsor: East River Invest

› Meer nieuws

Business Club SDVB!

Word nu lid van Business Club SDV Barneveld en haal nog meer uit je zakelijk netwerk!

› Word lid